Jaki jest status mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia, będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na adres e mail o zmianie statusu. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych, należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez przewoźnika (od 1 do 2 dni roboczych). Kiedy przesyłka zostanie nadana , otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu. W przypadku kuriera DHL otrzymasz również numer przesyłki do śledzenia na stronie firmy kurierskiej z możliwością bezpłatnego przekierowania paczki na inny adres, lub do punktu odbioru

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 1-5 dni roboczych od jego złożenia. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail ze zmianą statusu zamówienia (prosimy sprawdzać również skrzynkę Spam). Przewoźnik ma 48h na dostawę przesyłki.

Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem, co mam zrobić?

W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e mail na adres sklep@setin.pl wraz z opisem problemu, lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu 515199112, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. W zakładce Zwroty/reklamacje pobierz formularz reklamacyjny i odeślij produkt na nasz adres. Po otrzymaniu paczki niezwłocznie wymienimy produkt na prawidłowy na nasz koszt, lub zwrócimy pieniądze wraz z kosztami wysyłek.

Czy mogę połączyć kilka zamówień w jedno?

Niestety nie. Nasz system zapisuje każde zamówienie jako osobne, przechodzi ono przez kilka procesów informatycznych, przez co nie mamy możliwości połączenia kilku zamówień w jedno

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia płatne z góry przelewem przez Przelewy24, lub przelewem tradycyjnym należy opłacić w terminie do 5 dni roboczych. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Jeżeli dokonałaś/eś płatności po terminie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

W jaki sposób mogę anulować zamówienie?

Prosimy o kontakt na adres sklep@setin.pl z prośbą o anulowanie zamówienia

Czy mam wpływ na godzinę doręczenia mojej paczki przez kuriera?

Niestety w przypadku kuriera DHL nie mamy możliwości ustalenia godzin dostawy. Po otrzymaniu numeru listu przewozowego istnieje możliwość kontaktu z sortownią DHL odpowiedzialną za Państwa region i uzyskanie informacji o doręczeniu. Termin doręczenia paczki możesz skorygować samodzielnie na stronie DHL

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Prosimy o kontakt pod nr 515199112, postaramy się podać termin kiedy zamówienie będzie gotowe do odbioru

W jaki sposób mogę zwrócić produkty?

Prosimy o zapoznanie się z treścią zakładki zwroty/reklamacje.

Dokonałam/em zwrotu, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Pieniądze za zwrócone produkty przelewamy w ciągu maxymalnie 14 dni roboczych od daty otrzymania paczki, zazwyczaj trwa to jednak ok 7 dni roboczych.